Ambasadorzy 

EMP@TYCZNEJ KLASY 

Jakub Tylman

Pedagog, nauczyciel przedszkola i przedmiotów artystycznych, wykładowca akademicki, autor książek edukacyjnych dla dzieci, twórca nowoczesnych projektów edukacyjnych i nieszablonowych rozwiązań w edukacji.


Inicjator ogólnopolskiej kampanii społecznej "Szkoły bez zadań domowych". Wyróżniony Nagrodą im. Janusza Korczaka, Zwycięzca Plebiscytu Radiowej Czwórki NIEPRZECIĘTNI 2022, Laureat nagrody Głosu Wielkopolskiego w plebiscycie "Nauczyciel na Medal" oraz zwycięzca plebiscytu "Osobowość Roku 2019" w Województwie Wielkopolskim. Odznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej za zasługi dla oświaty i wychowania.



Grzegorz Kasdepke

Grzegorz Kasdepke urodził się w Białymstoku 4 maja 1972 roku. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1995-200 sprawował funkcję redaktora naczelnego czasopisma „Świerszczyk”. Opowiadania pisarza były i są publikowane w licznych czasopismach dziecięcych i młodzieżowych np. w „Ciuchci” czy „Komiksowie”. Grzegorz Kasdepke zajmował się także tworzeniem scenariuszy programów telewizyjnych dla dzieci. Autor współpracuje z takimi wydawnictwami jak Nasza Księgarnia, Egmont Polska, Wydawnictwo Dwie Siostry czy Wydawnictwo Literackie. Otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia za swoją twórczość m.in. nagrodę im. Kornela Makuszyńskiego, czy Nagrodę Edukacji XXI (aż dwukrotnie). 

Katarzyna Włodkowska

Katarzyna Włodkowska to członkini grupy Superbelfrzy RP, doradca metodyczny, nauczycielka języka polskiego i edukacji medialnej, koordynatorka ogólnopolskich i międzynarodowych projektów edukacyjnych i humanitarnych, certyfikowana trenerka oświaty, egzaminatorka maturalna. Jest prezesem Stowarzyszenia Nadzieja dla Ugandy, którego celem jest wybudowanie domu dla dzieci w Ugandzie, w mieście Budaka.  Wyróżniona w konkursie "Wielkopolski Nauczyciel Roku", organizowanym przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego, w 2018 roku znalazła się w gronie 13 najlepszych nauczycieli w Polsce, w konkursie organizowanym przez Głos Nauczycielski.

 

W 2019 roku została finalistą konkursu "Za naprawianie świata" im. Ireny Sendlerowej organizowanego przez Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz Stowarzyszenie Dzieci Holocaustu. W 2012 roku została wyróżniona w konkursie "Człowiek roku" organizowanym przez Tygodnik Pilski, w 2017 wyróżniona tytułem "Najpopularniejszy Nauczyciel Powiatu" w konkursie organizowanym przez Głos Wielkopolski.

 

W 2018 wyróżniona w plebiscycie organizowanym przez Tygodnik Pilski tytułem Człowiek Roku, w kategorii Kultura i Oświata. Prelegent na wielu ogólnopolskich konferencjach. Liderka programu Wiki- szkoła, którego celem jest stworzenie metodami partycypacyjnymi narzędzi do prowadzenia lekcji oraz podniesienie kluczowych kompetencji cyfrowych i lekcji online.

 

Liderka projektu „Zaproś mnie na swoja lekcję”,  który umożliwia spotkania uczniów z ekspertami i pasjonatami.  Koordynatorka projektu społecznego „Lekcje w sieci”.


Beata Chojnowska-Gąsiorek

Dyplomowany nauczyciel informatyki w Szkole Podstawowej Nr 6 w Gdyni. Doradca metodyczny w Gdyńskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli, wykładowca akademicki w Ateneum- Szkole Wyższej w Gdańsku. Autorka i realizatorka licznych szkoleń dla nauczycieli, od 2018r MIE Master Trainer. Prelegentka oraz organizatorka konferencji. Należy do ogólnopolskiej grupy nauczycieli Superbelfrzy RP.

Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert. Należy do globalnej grupy najbardziej innowacyjnych nauczycieli z całego świata. Uczestniczy w wielu konferencjach metodycznych jako uczestnik oraz prelegent. Została wyróżniona przez firmę Microsoft tytułem Microsoft Innovative Educator Fellow 2020-2021.

Pasjonatka nowych technologii, Ambasador Wakelet, Certyfikowany Edukator Nearpod. Ambasadorka ogólnopolskiego programu współpracy szkół i nauczycieli „Wiosna edukacji”. Ambasadorka akcji „Rok Relacji”. Przynależy do ogólnopolskiej grupy „Eduzmieniaczy” oraz pomorskiej sieci współpracy „Zdolni z Pomorza”.

Koordynator projektu społecznego „Lekcje w sieci” w zakresie przedmiotu Informatyka. Lider akcji społecznej „Zaproś mnie na swoją lekcję”.

Realizuje projekty ogólnopolskie i międzynarodowe przy użyciu aplikacji Skype. Współtworzy na FB grupę „Zostań Ekspertem Microsoft” oraz blog dla nauczycieli TeacherEduPower.

Jarosław Pieńkosz

Prowadzi projekt "Rozwojownia", w którym realizuje autorskie projekty szkoleniowe. Wspiera rozwój współpracowników na wielu płaszczyznach, realizuje szkolenia z zakresu emocji w obsłudze klienta, metaprogramów, technik sprzedażowych, podstaw poprawnej komunikacji oraz perswazji. Dodatkowo prowadzi indywidualne sesje coachingowe. Prowadzi szkolenia dla seniorów z manipulacji sprzedażowych, komunikacji rynkowej, różnic pokoleniowych, reguł wywierania wpływu społecznego. 

Basia Chyłka

Jest nauczycielką z pasją, która przekazuje wiedzę i umiejętności swoim uczniom w sposób innowacyjny i kreatywny. Uwielbia ludzi otwartych na świat i nowe doświadczenia. Miała możliwość zdobycia doświadczeń na każdym z poziomów edukacyjnych. Pracowała w przedszkolu, gimnazjum (najdłużej), liceum oraz w szkole podstawowej, gdzie byłam dyrektorką szkoły.

Współpracuje z instytucjami dydaktyczni, organizacjami pozarządowymi w ramach edukacji formalnej i nieformalnej, wolontariatu. Ma przyjemność prowadzić szkolenia i warsztaty z zakresu wykorzystania TIK w pracy wspomnianych podmiotów.

Dzięki kwalifikacjom trenera chciałabym inspirować inne osoby.

Obecnie pracuje w Stowarzyszeniu Hospicjum Opolskie, gdzie koordynuje prace wolontariatu oraz jestem fundriserką.

Zapraszamy do obejrzenia jej edukacyjnych działań: 

Natalia Boszczyk

Autorka książek Kryzysowy Niezbędnik Nauczyciela. Jak dbać o siebie, gdy szkoła zamienia się w emocjonalny poligon? oraz Dobre relacje w szkole; dyplomowana nauczycielka języka polskiego, certyfikowana tutorka i mediatorka, trenerka, mentorka w kursach internetowych dla nauczycieli; twórczyni bloga Szkoła Dobrej Relacji. Za nią: 18 lat pracy z młodzieżą i dziećmi, 9 lat pracy mentorskiej z nauczycielami, ponad 300 godzin tutoringu z młodzieżą, ponad 400 godzin warsztatów psychoedukacyjnych, ponad 300 godzin indywidualnych konsultacji z nauczycielami i rodzicami.